De Vraag
De initiële vraag bij Bollegraaf was: ‘Ontwikkel een concept voor ons 60-jarig jubileum. Geef een thematische invulling aan het event en zorg voor de visuele aankleding.’ Uitgangspunt zijn hierbij de belangrijkste merkwaarden verantwoordelijk, innovatief en inspirerend.
De oplossing
Wij gingen verder dan alleen invulling gevan aan het 60-jarige jubileum: we ontwikkelden een volledig nieuwe positionering voor Bollegraaf, schreven een nieuw merkmanifest en maakten het ontwerp voor een nieuwe visuele identiteit, inclusief een nieuw logo voor het moederbedrijf en de business units. Vanuit deze nieuwe basis gaven we vorm aan alle jubileum activiteiten. Daarnaast maakten we een brandmovie voor Bollegraaf, waarin de nieuwe positionering als wereldleider in turnkey recycling systemen op een frisse en eigentijdse manier in beeld wordt gebracht. Bollegraaf. Creating a World of Difference
Het resultaat
Een nieuwe positionering en uitstraling waarmee Bollegraaf vooruit kan, en de bevestiging geeft dat het wereldleider in deze branche is
Hoe kunnen we jou helpen?
Heb je een vraag? Wil je onze visie op jouw vraagstuk?
Of wil je vrijblijvend eens kennismaken? Laat het ons gerust weten.