Het merk Fokker roept bij veel mensen mooie associaties op. Zo ook het beeldmerk dat alweer 100 jaar meegaat! Toch was het beeldmerk aan vernieuwing toe want het paste niet meer goed bij de propositie van vandaag.
Aan ons de vraag om het bestaande logo te restylen en beter te laten aansluiten op de huidige expertises en klantbeloftes van Fokker. Uiteraard wél met behoud van de bekende uitstraling.
Bomondo•CMCG verzorgde het nieuwe re-design op basis van een adviestraject: hierdoor hebben we de stap voor stap samen de juiste design keuzes kunnen maken.


Fokker is een bekende naam in de Nederlandse industrie en toonaangevend in de internationale luchtvaartsector. Op basis van een gewijzigde propositie heeft Fokker ons gevraagd een nieuwe meertalige website te realiseren.
Binnen de nieuwe online omgeving vertellen we het verhaal van zowel de VIP als de MRO divisie (onderhoud reparatie en revisie). Met een focus op storytelling en een professioneel design positioneert Fokker Techniek zich als een sterke en uiterst betrouwbare partner in een markt met veel concurrentie. Wij zorgden uiteraard voor een flinke portie onderscheid en herkenbaarheid.
Bomondo•CMCG verzorgde het concept, het design, de ontwikkeling, de beeldtaal en alle tekst.


Hoe kunnen we jou helpen?
Heb je een vraag? Wil je onze visie op jouw vraagstuk?
Of wil je vrijblijvend eens kennismaken? Laat het ons gerust weten.