De Vraag
Terschelling Recreatie is met twee vakantieparken, een hotel en twee losse vakantiewoningen, sinds jaar en dag een belangrijke speler op de accomodatiemarkt van het eiland. Om dat zo te houden werd het tijd voor een update van de website, op zowel technisch als visueel vlak. Een aansprekende website met meer mogelijkheden voor zowel Terschelling Recreatie als de bezoeker; o.a. een vernieuwde visuele stijl, meer inspiratie en makkelijker zoeken en boeken. Als strategisch creatief bureau werd Bomondo•CMCG gevraagd om het visuele stuk op zich te nemen; de visuele identiteit en het interface-ontwerp.
De oplossing
In nauwe samenwerking hebben we op basis van de intern ontwikkelde eisen- en wensenlijst en het functioneel ontwerp (FO) alle pagina’s ontworpen: in onze vernieuwde stijl, aansprekender, overzichtelijker, completer en van deze tijd. De gebruikerservaring is er primair op gericht om voorkeur te creëren voor een verblijf in een accommodatie van Terschelling Recreatie. Secundair om mensen te interesseren in (een verblijf op) het eiland.
Het resultaat
Een fris, nieuw online gezicht. Een snelle, overzichtelijke website, in de nieuwe huisstijl, met een uitnodigende, professionele uitstraling. Daarnaast werd deze stap gebruikt om de boekingsafhandeling te optimaliseren en dynamische prijzen op basis van bezettingsgraad te introduceren. Dit alles resulterend in meer boekingen, danwel een beter resultaat per boeking.
In nauwe samenwerking met Frans Reitsma (projectmanagement) en Holiday Media (development en backend)
Hoe kunnen we jou helpen?
Heb je een vraag? Wil je onze visie op jouw vraagstuk?
Of wil je vrijblijvend eens kennismaken? Laat het ons gerust weten.